God morgon soliga final-lördag

 
 
 
Morgonens frukost är nu ett minne blott som gjort sig hemmastad i min kropp för en kortare tid!
 
 
 
 
 
 
God morgon på er
 
Ja jag vaknade av mej själv klockan 06 och det var för att ljuset redan började sippra in bakom gardinen! Alltså är det inte helt underbart...ljuset, redan i tidiga ottan?!
Nu letar sig solen upp på den blå himlen och det verkar bli en strålande dag!
 
Jag har verkligen ingenting planerat utan ska bara njuta .... en lång prommenad ska jag absolut ge mej ut på och såklart handla massor med gottis till kvällens final!
 
 
Skulle ha åkt upp till fjällen men då Filippa kom hem över helgen så stannar jag och myser med henne istället. Frågade vad hon ville att vi skulle äta ikväll och hon svarade bakad potatis med skagenröra.... Ehh ja jo det blir säkert bra fast jag vill nog ha lite mer en final-kväll som denna :)
 
 
 
Åh det ska verkligen bli roligt och spännande att följa Mello kväll....! Ingen given favorit alls i år det lämnar utgången väldigt öppen, I like!
 
Mina top 3 är Nano, Robin och Wiktoria tror det kommer stå emellan dessa. Intressant att se hur internationella jurygrupperna röstar, det brukar ge en liten vink inför Eurovision....
 
Nåja nu är det flera år sedan jag var på plats och såg finalen och jag är inte lika hängiven som jag var förr om åren.
Dock sitter nog alla kunskaper om placeringar på de olika deltagarna främst 80-talets ;)
Livsviktigt vetande mao!
 
 
 
 
 
Kroppen ska gå runt några timmar på ett par skivor rågbröd, en ingefärs-shot, grönt matcha te och en jordgubbs smoothie.
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag ställa mej på yoga mattan och stanna kvar där kommande timma och sedan kan lördagen starta på riktigt!
 
 
 
 
 
Ha det så bra
 
 
//PIllan


Hoppas du hade en fin dag!

Jag trodde som dig i Mello men Robin är ett bra nummer att skicka vidare till Eurovision.
KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se