Gymmet 07.15

 
Pigg och på G redan strax efter 07....
 
 
 
 
 
 
Hej på er
 
Ja Nikki ropade på pappan... om och om igen i morse, men då han knappt var kontaktbar så gick jag dit istället. Hon deklarerar att hon inte kan sova längre så jag slår igång tv:n för att själv kunna krypa ner igen! Går tillbaka till varma sängen slänger ett öga på mobilen 05.08...! SUCK och precis då blir jag istället för trött klarvaken?!
Ligger en stund men inser att detta är lönlöst
 
 
 
Upp och börjar fixa frukost och gör Nikki klar för skolan (vi tar det väldigt lungt) men jag som bestämt mej för gym tycker att det är lika bra att bege sig nu när man ändå är uppe. Nikki och A lämnar jag dock hemma...
 
Solen strålar och det är ju bara så skönt istället för ett ymnigt snöande
 
Kör på axlar och armar men även bålen får jobba en del, gött.
 
Hemma igen och solen börjar värma så jag bestämmer snabbt att på med lite mer kläder och fot-riktiga skor och beger mej ut på en sunny walk. Behöver tanka sol och energi för i eftermiddag kryper jag in på jobbet!
 
 
 
Dagsformen känns bra, stark och med en hyffsad självkänsla, tror det är någon kombo av vårkänslor!
 
 
 
 
På hemmaplan så har jag tagit tag i bland det tråkigaste men med bästa efteråt-känslan....Städa kylskåpet! Alltså så himla trökigt men nu är det en fröjd att öppna där och titta in på blanka hyllor och perfekt ordning :)
Skafferi-lådorna kvar men det tar jag en annan dag,
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se