Idag ryker en hel del hår...

 
 
Som så ofta blir jag så trött på mitt hår då det blir för långt....
 
 
 
 
 
 
Japp idag fick jag tid hos frissan och det ska kapas en rejäl bit på längden plus att jag klipper upp det en aning är det tänkt! Så här är det nästan alltid med mej och mitt hår...jag sparar ut det långt, blir less klipper av det rejält...vill ha långt, sparar ut....never ending story:)
 
 
Jag ska som vanligt ljusa upp det rätt mycket inför sommaren men det får dock vänta någon vecka till, vill ha det absolut fresch då jag ska ut och resa i början av maj!
 
 
 
Två gånger har jag varit helt kortklippt, en gång då jag var 10 och sedan för 8 år sedan kapade jag allt! Det var supersnyggt men som vanligt lät jag det växa ut igen, Det är superfint med riktigt korta frisyrer men jag gillar verkligen att ha uppsatt plus att kort hår kräver en hel del styling varje morgon!
 
 
 
 
 
Ska bli extremt skönt att få bort dryga decimetern..ja kanske till och med lite mer om ett par timmar!
 
 
 
 
Annars så har jag försökt att tömma huset på mynt som snart är ett minne blott....enkronor och femmor! Mamma skulle ta en laddning till banken i morgon så vi passar på att rensa överallt! Problemet med mej är att jag samtidigt fastnar i lappar, foton och tidningar, böcker osv som jag glömt bort att jag äger...?! Gissar att det ändå kommer dyka upp några mynt där man minst anar det framöver!
 
 
Ha en fin dag
 
 
//PIllan


fiin du är =)

Ha en underbar dag

Jag vill se bilder från hur det blev efter frisörbesöket.

Svar: Hi hi ja det kommer! Har du Insta så kan du ta en tjuvkik där
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se