Det blev en dag vid poolen

 
 
 
 
 
 
Japp det blev en heldag vid poolen på min spel-lediga dag igår. Så himla härligt!
 
 
 
Jag, Angela, Carola, Matilda och Nikki strandade i varsin solstol, drack Sangria och bara njöt av timmarna som sakta tickade på. Ett gäng drog iväg på sevärdheter inne i Alicante och ett gäng gick ännu en 18-hålsrunda på banan.
Perfekt då man kan dela upp sig och göra lite vad som faller en in.
 
 
Vårat tjejgäng hade det otroligt soft och efter att vi spenderat många sköna timmar i solstolen tog vi en taxi till ett stort Supermercado och shoppade loss bland delikatessdiskar och vinhyllor! Att köpa Rioja-viner för 30 spänn är ju bara mer än trevligt ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nikki bus tar tillfället i akt att köra vattenkrig med brudarna!
 
 
 
Idag snörar jag på mej golfskorna igen för en tävlingsrunda! Vi går i olika konstellationer varje runda men vi tävlar lägenhetsvis så jag Angela och A är i ett lag och efter sista rundan ska samtliga poäng räknas samman!
 
 
 
 
 
Ha det så bra
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se