Familjedag på golfbanan

 
Nikki fick till några riktigt fina svingar på rangen innan vi gick ut och spelade
 
 
 
 
 
 
Ja igår var det golf som gällde igen och den här gången åkte vi hela familjen (minus Fillan såklart som är hemma och pluggar...) Banan var A:s favorit  nämligen Las Ramblas.
 
Väldigt svår bana med smala passager, djupa raviner med små platåer som bollen helst ska landa på... absolut ingen bana för mej som är nybörjare och efter 4-5 hål var jag mer än uppgiven...
Usch vad dåligt det gick och till slut bara lät jag det vara och räknade varken slag eller poäng utan bara "härdade ut" !
 
A däremot spelade som vanligt bra och var nöjd! Nikki spelar inte på bana utan får ibland lägga upp några bollar på fairway och slå lite då hon är med oss. I sommar ska hon förhoppningsvis börja i lite golf-skola!
 
 
 
 
 
Svårt att få till dimensioner och avstånd men här är det en brant ravin som ligger emellan fairway och green med flaggan.
 
 
 
 
 
 
Hela stora familjen anka var också på plats och gillade chipsen som Nikki bjöd dem på och har ni sett den ursöta lilla ankungen....
 
 
 
 
 
 
Jamen söt-döden..... gullefjun <3
 
 
 
 
 
 
 
Idag har vi vår näst sista dag här i värmen men just nu är det mulet.... få helt enkelt se om det spricker upp eller om vi ska göra någon utflykt idag!
 
 
 
 
 
Ha en riktigt fin fredag
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se