Fredagsbukett som doftar sommar

 
 
 
 
 
Fredag
 
Här hemma är vi några fler vid frukosten denna morgon, härligt!
 
Tjejerna och även vi andra tog en skön sovmorgon och efter frukost finns önskemål om träning.... Jippi vilken tur jag har, knappast något jag tackar nej till!
 
Vi satt uppe och surrade ganska länge igår kväll och mumsade på glutenfri kladdkaka. När man har finbesök får man äta lite gott ;) Kladdkaka är nämligen Filippas favorit men jag är ingen choklad-fantast men tog en liten bit. Tillsammans med syrliga hallon är det OK.
 
 
 
 
 
 
 
Eftersom sommaren verkar dröja här hos mej så inhandladee jag en härligt somrig bukett med bla pion, rosor och syren och den doftar underbart. 
 
Så skir och vacker med brudslöjan
 
 
 
 
 
 
Nu vill jag bara önska dej en härlig fin fredag
 
 
//PIllan


Underbar fredagsbukett!!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se