God morgon, Alicante calling

 
Nikki njuter av morgonen på väg från frukost
 
 
 
 
 
 
Hej på er
 
Äntligen ett livstecken här på bloggen. Ja vi har gått ut stenhårt med två golfdagar på raken och då finns inte mycket tid kvar att hinna blogga, man är liksom helt slut på tidiga kvällen...
Jättefint hotell och golfbanan precis inpå knuten. Vi bara kör golfbil mellan klubbhus och lägenhet.
Nikki har haft det toppen vid poolen med Matilda och Carola och idag är även jag spel-ledig så idag blir det pool-liv hela dan! Underbart ska det bli
 
Solen strålar från en klarrblå himmel och det är runt 25 grader dagtid, lite kyligare om kvällen.
Igår kväll tog vi tre taxibilar in till stan och bänkade oss på en tapas-resaurang. Mumsigt värre och trevligt att vara ett stort gäng, så många skratt och tokiga upptåg...!
 
Golfen har varit helt OK för att vara årets första rundor, man kan inte ha för höga ambitioner.. ;)
 
 
 
 
Här ska jag spendera dagen. Detta är ett av pool-områdena och detta är liksom "våran" pool då vi bor precis här. Golfbanan är precis till vänster i bild och vårt hus i högerkanten. Så nära och smidigt!
 
 
 
 
Här har ni utslagsplats för hål 4 som alltså är precis nära våran pool. Här kan vi gå och kika på A och grabbarna som precis startat dagens runda!
 
 
 
 
 
 
Idag tar jag med kameran till poolen så bjuder jag på lite bad i morgon!
 
 
//Kram PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se