Klivit på Blå tåget

 
 
 
 
Min kärlek till blått håller i sig då sommaren nalkas
 
 
 
 
Var och shoppade i går och hälften av skörden blev i olika blå nyanser, resten svart! ja den där lite tråkiga "icke-färgen" har svårt att släppa greppet även fast sommaren nu verkar nalkas.... Men som sagt hälften blått, hälften vunnet:)
 
Här ett par byxor i en superfin blå nyans och en skön stretch. Blev även en klänning och en blus i olika blå toner. Det svarta blev ett par byxor och en quiltat bomber-jacka. Allt shoppat i lokala butiken Jiges .
 
 
 
 
Ja solen började passande nog att stråla i går då vi gav oss ut på "Kultur-natten" och det blev flera sköna timmar med lokala artister, mösspåtagning och gott käk på restaurang.
Idag har vi varit och tittat på mina gamla vänner som spelade basket. Många år sedan dom spelade men jag måste säga att jag blev imponerad, de gamla takterna satt i!
 
Något som var mindre roligt och helt crazy är att tre personer drog av sina hälsenor!!! Fatta TRE personer...! Alla fick såklart åka direkt till akuten... Man kan ju undra vad mottagande läkare hade att säga om detta?!
 
Nu är det jobb som gäller för min del
 
 
 
Trevlig kväll
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se