Location Torrevieja

 
 
Här är våran bostad närmaste dagarna och nu har vi verkligen kommit in i semster-mood
 
 
 
 
 
 
 
Ja visst har vi haft semester förra veckan också men nu är det bara vi tre och vi har det verkligen soft. Inga tider att passa inga måsten ...bara vi tre!
 
Jag softar i solstolen med podd i öronen, Nikki dyker i poolen och A smyger runt och sippar på en cerveza ;)
Lägenheten är jättefin och det verkar som det bara är gäster i ett par - tre stycken av dom sammanlagt 10 lägenheterna. 
 
Vi har varit en sväng ner till stranden och kollat läget. Nikki ville leta lite snäckor och känna på vattnet. Jag är faktiskt väldigt bekväm av mej och stannar helst vid huset nu känner jag.... Så nice att bara gå från terassen tre steg rakt ner i poolen eller kunna gå in och ta en kaffe etc.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi har nyss ätit en gigantsik paella då A var sugen på detta och jag fick helt enkelt offra mej (då det bara kan beställas för minst 2) jag är ingen paella-fantast dock och fick truga i mej .... nu är jag så mätt av allt ris, kyckling och räkor.
 
 
Eurovision står just nu på i bakgrunden och som tur var så startade Robin så det är fritt fram att somna då man vill nu, hi hi! Trött tröttare om kvällarna här nere, men det är ju det som är semster, att få vila och sova precis då man känner för det!
 
 
 
 
 
//PIllan


Så härligt! Vi var där två veckor förra sommaren. Det var varmt och skönt.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se