Resturante Terre

 
 
 
 
 
Här i Espana flyter livet på i ett skönt tempo som man lätt skulle kunna leva med..! Herregud så härligt vi har det. Fast det är klart att man måste väl ha lite "vardag" emellanåt för att uppskatta det lediga!
 
 
 
Igår drog hela gänget på 13 personer in till stan och besökte restaurang Terre
Fantastiskt bra och snyggt och perfekt service
Vi åt alla fantastiska rätter, jag själv en sallad med ekologisk svamp, palsternacka, picklade morötter och rökt knaprig persilja. Till detta ett nygräddat rustikt surdegsbröd med tomatsmör...alltså de smakerna!!
 
 
Goda drinkar fanns det massor av och här på bilden är det en Smooked Moijito. Supergod med den rökiga smaken
 
 
Avslutade med ett stort fruktfat med allt från hallon, björnbär, jordgubbar, blåbär, melon etc
 
Har massor med bilder jag skulle vilja visa er men idag är nätet uruselt och det har tagit allt för lång tid av min dyrbara soltid ;) att ladda dessa bilder!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag smörja in min lekamen och slänga mej i en solstol, lovely!!
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se