Siesta i skuggan

 
Bästa törstsläckaren enligt mej är iskallt kokosvatten. Så gott och läskande
 
 
 
 
 
 
Mina rapporter blir en aning upprepande just nu då vi inte gör speciellt mycket mer än att sola, bada och äta. Latar oss så mycket som möjligt och är väldigt glada då vi ser vädret hemma i Sverige. Ja glada att vi slipper just snö i maj och istället får njuta av grönska och värme. Förhoppningsvis tar vi dessutom med oss solen hem på söndag om man får tro väderrapporterna! Fingers crossed
 
 
 
Efter många timmar i solen kände jag mej överhettad och drog mej tillbaka till en av lägenhetens balkonger för en liten siesta. Ni som "känner mej" vet att jag inte kan få nog av kokos så jag passade på att läska mej med kokosvatten och snacksa på kokos-chips.
Bläddrade i Tara och sprayade skönaste fukt-sprayen från Avene i mitt solbrända ansikte mellan varven. Avänder alltid 30 spf i ansiktet (ja på hela överkroppen) men är ändå  så brun som jag kan bli. Jag har ganska lätt att bli solbrun och efter dryga veckan är jag nöjd, nu hoppas jag man kan underhålla denna färg.
 
Fukt fukt fukt är det som gäller
 
 
 
 
 
 
 
 
Avène Thermal Spring Water fuktspray är gjort av thermalvatten med lugnande, mjukgörande egenskaper. Svalkar skönt på huden . Sprayen är rik på silica, mineraler och spårämnen bl.a. zink, koppar, selen och järn. Ger omedelbar och effektiv lindring
 
 
 
 
Nere i poolen pågår en ständig aktivitet från Nikki som dyker efter grejjor på botten
 
 
 
 
 
 
 
Ja så här lunkar det förhoppningsvis på några dagar till innan vi styr kosan norrut igen!
 
 
 
 
Ha det så bra
 
 
//PIllan


Så härligt det ser ut.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se