Sista tävlingsdag i dag

 
Carina och jag igår då vi var redo att ställa upp oss på förstaTee för ännu en dag på golfbanan!
 
 
 
 
God morgon
 
Idag har vi våran sista tävlings-dag då vi alla spelar och jag ska gå med Carina H och Ove som jag inte spelat med tidigare på resan.Himla kul det här då vi roterar i bollarna och man får nya spelkamrater varje runda. Men idag ska det alltså avgöras vilket lag som blir vinnarna...!
A och flera andra kommer säkert att spela fler gånger men efter dagens runda ska jag ta de sista dagarna att bara njuta vid poolen!
 
Detta är i alla fall bilder från gårdagens riktigt svettiga runda för oj oj vad varmt vi hade det. Tur vi har golfbilar så man kan lasta på riktigt mycket dricka att svalka sig med. Banan är riktigt trevlig och det enda kruxet är att de flesta hålen löper parallela med varandra så det kan bli en del spring på andra banor då bollarna går snett!
 
Rikt djurliv är det också... massvis av sköldpaddor, olika fåglar, kaniner och ett par ormar :/
 
 
 
 
 
 
A slår ut på första hål
 
 
 
 
 
Grabbarna Grus laddade inför rundan, Ove och Nicke
 
 
 
 
 
Mina medspelare Jocke och Carina har "strandat" i en bunker....
 
 
 
 
Angela kollar så att allt är med innan start
 
 
 
 
 
Nu ska jag tassa upp och klä mej innan jag väcker mini. Sedan blir det en rejäl frukost för att klara av dagens uppgift. Fingers crossed att det går riktigt bra nu!!
 
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se