Favoriter

 
 
 
 
 
 
Lördag
 
God morgon på er, så himla härligt med ledig helg för min del
 
Sorry att jag inte kikat in här på ett par dagar men det kom en liten jobb-resa emellan. Vi hade medarbetardagar i Gävle och på vägen hem fick jag sällskap av Filippa!
Så nu är hon här hemma och vilar upp sig lite. Stackarn har haft flunsan i ett par veckor nu och hostar fortfarande... Gissar att det är typ samma som vi övriga i familjen hade för en månad sedan.
 
 
 
 
Igår kväll hade vi riktigt fredagsmys men jag frångick tacos och bjöd på fläskfilé i gorgonzolasås med rotsaks-pommes, mycket gott.
Till detta ett favoritvin Gnarly Head ( Zinfandel ) Ni vet nog att jag gillar den druvan men vissa kan tycka att den är lite för söt....som med allt, en smaksak. Jag tokgillar den!
 
 
Efter maten "tvingade" Nikki oss alla att titta på Jocke & Jonna på spökjakt i nåt slott..... Hon tycker att det är SÅ spännande. Vi andra var kanske inte lika roade, men mysigt att vara samlade♥
 
 
 
 
 
Kolla in Nikkis blick :)
 
Mammas favorit-tjejer, såklart
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag mina vänner blir det lussebulls-bak, som jag längtat!
 
Här ska spelas julmusik och knådas i många timmar framåt. Mamma kommer också då deras kök ännu inte är riktigt på plats.
Så tre generationer bakandes blir det minsann!
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se