Kvällsmys

 
 
 
 
 
 
Eftersom A är bortrest så blev det lite mys med mig själv i går kväll.
Nikki hade i princip stupat i säng efter en dag full med skola och lek med kompis. Jag var iväg en sväng till gymmet vilket var hur härligt som helst. har inte gymmat på ganska länge nu så det var på sin plats!
 
 
 
När lillan hade somnat dukade jag upp med god glögg och ett par smarriga ostar.
 
Min favorit St Agur samt en Castello med chili, så god! Har dock inte ätit några peppisar ännu men det kommer... ;)
 
 
Jag gillar att ibland bara vara själv och ta det lugnt. Kan ha att göra med att jag vuxit upp som ensambarn och har inga problem med ensamhet.... Missförstå mej inte, jag är väldigt social och älskar att umgås med familj och vänner men som sagt niema problema med ensam
 
 
 
 
 
 
Jättegod hjortron-glögg från Saga!
 
Dock tycker jag att inget slår hederlig Blossa-glögg utan alkohol!
 
 
 
 
 
 
 
Idag är jag ledig och har börjat rodda bland stjärnor och stakar.... Har insett att jag snabbt måste inskaffa nåt nytt till stora köks-fönstret. Så nu styr jag kosan mot elbutiken och hoppas finna nåt snyggt
 
 
Ikväll ska jag på årliga pysselkvällen hos Annika. Jag tar med kameran så ni får se hur mysigt det brukar vara
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se