Tack för ledig dag

 
 
 
 
 
Jag var helt säker att jag skulle jobba förmiddag idag. Har varit så inställd på detta men som tur var tittade jag igår på jobbet och upptäckte att jag visst hade en fridag idag!
 
 
Kan lova att det känns extra välkommet då jag haft migrän senaste dagarna....
 
 
 
 
Började i söndags eftermiddag på jobbet. Åkte hem och la mig men vaknade i går måndag med fortsatt huvudvärk. Klev upp och tog min migrän-spray, åkte på jobbet och efter en stund släppte det (som det brukar)
Dagen rullade på och efter middag stack jag iväg på spinning. Jätteskönt att få upp värmen men vid hemkomst efter dusch så började huvudet göra sig påminnt igen....
 
La mig strax efter 21 men vaknade hela tiden av att det skar som knivar i skallen... Klev upp och tog en till dos med spray (detta har aldrig hänt att jag måste använda flera så tätt...) Klockan visar 02.50 men jag är så stel i nacken att det inte känns bra att ligga.
 
Jag kliver upp och sätter mej på en mjuk fäll och börjar göra mjuka strech-övningar för nacke och rygg, håller på i säkert 25 minuter innan jag tassar tillbaka till sängen.
 
Lyckas somna och vaknar fortfarande stel men utan skallebang, please be gone!!
 
 
 
 
 
 
Därför känns det extra skönt att vara ledig och bara såsa på här hemma idag.
Fingers crossed att kulmen är nådd och jag slipper mer smärta nu, har ju aerobicsen ikväll och vill såklart vara fit for fight då igen!
 
 
 
Ha det så bra
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se