God morgon semesterveckan!

 
 
 
 
Hur härligt att smyga upp i mörkret och först yoga en stund och sedan duka för frukost framför Nyheterna?!
 
 
 
 
Jag jobbade ett sista pass igår kväll och vid hemkomst dök jag rätt ner i sängen...herrejisses så trött jag var då min hjärna inte hunnit ställa om till vintertid ännu
Men nu vaknade jag ändå såklart tidigt och fick en stund för mej själv
 
 
Nikki som var på kalajs igår kväll åkte hem med sin vän Ellie för en sleepover! Så peppade tjejer
Idag ska vi mötas upp för gemensam lunch innan jag " tar över" girlsen för att gå på bio och sedan får de roa sig på hemmaplan några timmar.
 
 
A jobbar den här veckan så jag och Nikki ska åka till min mormors hus (som mamma och mostrar nu äger) för att träffa min kusin Paula och hennes flickor. Ska bli himla mysigt då vi inte setts på evigheter!
Vi blir där ett par dagar för att sedan möta upp A i fjällstugan för dubbelhelg och Lodge & Lya mässan på Vemdalsskalet!
 
 
 
 
 
 
 
 
Yogurt med smarrig topping, en stärkande shot, mina vitaminer (zink, selen, probi-mage) och en kopp kaffe denna blåsiga morgon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Filippa reste till Italien igår och efter förseningar, byte av plan och en buss-transfer på typ 4 timmar!!! hörde hon av sig att hon äntligen var framme igår kväll. Då hade dom varit uppe och på resande fot sedan 02 söndag morgon!
Hennes pappa är också på plats men han har kört bil/minibuss med all utrustning typ käpp och sådant. De övernattade dock i Tyskland så deras resa tog ett par dagar kan man väl säga.
Hoppas nu bara att den här blåsten ebbar ut.....verkar vara över hela Europa?
Herrarnas världscup-premiär ställdes ju in igår så fingers crossed att det blir bättre!
 
 
 
Ha en fin start på veckan
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se