Myskväll med tjejerna

 
 
 
 
 
 
 
Tacokväll blev det hos oss i går lördag. Kvällen till ära hade vi även storasyster hemma!
Hon har dock valt att sova hos sin pappa i helgen för att minska risken för smitta men ville såklart komma över på lite mat.
Nikki stackaren hostar så himla illa nu och det känns som det bara blir värre...... usch hon blir helt slut!
 
 
 
Efter mat och prat i några timmar slängde jag mej i soffan men orkade knappt hålla ögonen öppna och valde sängen redan strax före 22....en lördag!? Ja min kropp struntar i om det är helg eller vardag, den vill sova vid 22 varje kväll :)
 
 
 
Skönt att vakna utvilad i morse och jag har tagit en skön uppfriskande prommenad för att piggna till lite extra inför kvällsjobb som väntar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mina älsklingar
Nu dröjer det förmodligen några veckor innan dom ses för Filippa ska till Holland nästa söndag och sedan blir det Italien
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ett glas rött och tacos...jo då det duger absolut för mej en lördag!
 
 
 
 
 
 
 
Nu säger jag trevlig skön söndag och tänk att det redan är den 1 oktober.....
 
//PIllan


Mysigt med tjejkväll! Vi somnade också tidigt igår och utvilade :) Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se