Sista oktober & första snön!

 
 
 
 
 
 
 
God morgon på er
 
 
I morse möttes vi av ett tunt vitt täcke ligger så fint på marken, den första snön är fallen.....
Himlen var under en kort stund helt magisk i rosa och orange men nu har den ändrat färg till det "normala" grå igen
 
 
 
Jag och Nikki har en del att fixa med idag. Först ska vi  åka och handla massor med mat och gott som ska med till fjällen och sedan blir det till att packa. Fram med täckbyxor, vantar och mössor för där uppe är det lite mer snö än här!
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag är det ju rätta Halloween också så självklart ska Nikki iväg på ännu en spökfest framåt kvällen! Så det blir till att fixa en läskig liten varelse ännu en gång ....
 
Själv ägnar jag kvällen åt aerobics och planerar att bli läskigt svettig ;)
 
 
 
 
 
Ps. Jag vet ingen som har så mycket otur som Filippa.... Hon ringde igår och har drabbats av nåt helkonstigt ...berättar mer då jag vet lite mer, hon ringde nu på morgonen och ska uppsöka sjukhus runt lunch! 
Fingers crossed att dom hittar felet och att hon blir bra snabbt...stackarn som befinner sig i Italien utan att kunna åka skidor!
 
 
 
 
 
 
//PIllan


så vackert

ha en underbar dag

Men ahhh mys med snö!!! här föll några få enkla flingor i morse mend et är forfarande barmark! Hoppas att allt går bra med filippa!! KRAM

Underbara bilder :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se