Kickstart på veckan

 
 
 
 
 
 
God kväll
 
Här har det vips hunnit bli måndag kväll och jag hann inte titta in alls igår.....
Filippa var hemma över helgen och jag jobbade plus att jag bjöd över mamma och pappa på söndagsmiddag!
 
Rivstartade veckan med tidig morgon på jobbet och nu ikväll provade jag om kroppen var OK
Efter en vecka med förkylning som toppades med nackspärr så har jag verkligen inte mått jättebra... men idag kände jag att jag måste prova! Det blev spinning och hej vad det gick bra. Kände mej stark och pulsen var med hela vägen, så skönt!
 
 
När jag varit sjuk så har även kosten halkat efter.... Det började redan förra helgen med partaj som följdes av söndags-pizza och de där gigantiska vinst-påsarna med chips och godis har inte varit bra för någon i familjen den gångna veckan!!
 
Nej nu känner jag mej så pepp på mina vanliga rutiner med kost och träning igen och ja det blir socker och snacks-stopp framöver helt och hållet!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kroppen vill ha vitaminer och fina fetter och en sådan här kaffe-drink är toppen enligt mej.
Nescafé, nöt-eller havremjölk och en tesked kokosfett! Lägger sig som bomull i maen och får mej att känna mej tillfreds om jag blir sugen!
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni har en fin start och också kommit in i era träningsrutiner!
 
 
 
 
Sköt om er
 
 
//PIllan


Så roligt att höra att du också faller för frestelsen ibland. Stor kram

Svar: Ha ha jajamen ingen är perfekt ;)
Kram Pillan
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se