Det stora blå

 
 
 
 
Yes äntligen dags att dyka in i det stora blå...jo jag kallar min vår/sommarinredning så.
Älskar blått under den perioden både på kläder och inredning. Men inte alls under resten av året ....
 
Så nu har de fräscha blåmönstrade kuddfodralen fått se dagsljus igen och en perfekt matchande hortensia som pricken över i
 
 
 
 
 
I morse ringde jag vårdcentralen för att få en tid för lite provtagning. Tänkte att det är lika bra jag gör det innan det blir helg. Väldigt olikt mej då jag helst endast går till vc vid närmaredödentillstånd.... Känns som det alltid finns någon som behöver tiden bättre...
 
Men nu fick jag i alla fall komma ganska omgående och som tur var så hittade man inga bakterier utan det var nåt virus som helt enkelt måste "själv-dö" innan jag blir helt frisk!
Men det var tydligen en våldsam flunsa som härjat och sviterna är hos de flesta långvarig hosta (no shit..)  så om det nu skulle vara en tröst så är jag inte ensam...!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag fortsätter med att vila mej i form och även om jag snart går banans över att inte få träna så vet jag ju att det är det enda rätta just nu... men att gå från 6 träninsdagar i veckan till 0 är faktiskt rätt påfrestande för knoppen!
 
 
 
 
 
Ta hand om dej
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se