Fredagsfeeling på topp

 
 
 
 
God morgon där ute
 
Här har ni en Pillan med humöret på topp! Startade morgonen med spinning, trx och mysig frukost efteråt med ett stort gäng genomsvettiga glada personer. Kan knappast bli bättre
Fredagspassen är de bästa och alla är på gott humör. kaffet och smörgåsen efteråt smakar aldrig så gott som då.....
 
 
 
Igår kväll var jag dessutom på ett styrkepass som var upplagt som cirkelträning. herrejisses så trött jag var efteråt men jag känner mej ändå på G! Nu ska jag ju resa bort i två veckor men har lovat mej själv att köra kroppsstyrka åtminstonde varannan dag där på gräset vid poolen! Kanske kan jag få med mej några andra i gänget om jag har tur!?
 
 
 
 
 
 
Fredagsfeeling som sagt och även om detta inte är dagens måltid så kan det nog bli något liknande ikväll. Några i gänget som ska resa träffas på AW ikväll för att ha lite "uppsnack" och pepp inför vad som komma skall. Trevligt!
 
 
Nikki är med en stund men sedan ska hon vidare på disco. De ordnas verkligen många roliga disco nu för tiden och jag minns själv hur kul det var med skol-danser! Danstävlingar, popcorn och dricka och bara springa runt och ha kul
 
 
 
 
 
Älskar hemmagjord pizza med parma-skinka, champinjoner och god ost på toppen. Sedan vill jag gärna ha en sallad caprese och lite vitkål till, mmmmm!
 
 
 
 
Nu ska jag fortsätta med tvätt-och strykning här!
 
 
Fin fredag 
 
 
//PIllan


Låter som en bra dag & vilken god mat!

Vad gott det ser ut.

Ser så gott ut och vad fint serverat!:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se