Svart & Vitt

 
 
 
 
 
 
Kroppen höll för gårdagens aerobics och det kändes riktigt bra att köra igång träningen igen! Erkänner att flåset inte riktigt var med mig men annars var det en riktig kick att få igång endorfinerna igen.
Älsk på de känslan
 
 
 
 
Kickade igång den här dagen med en lång skön prommenad, så himla skönt. Gå med raska steg på bar mark och andas den härliga vårluften. Snön låg ju fortfarande kvar då jag åkte på flunsan så därför har jag inte fått känna på den där sköna känslan att gå på torr asfalt och slippa isiga vägar...tills i dag då!
 
 
Dessutom har ett par splitt nya Nike skor hamnat hemma hos mig.
Ett par Flex Contact2 löparskor. Nu vet ju ni att jag inte är någon löpare men ibland kommer dom att få agera just för det syftet (andan faller på någon enstaka gång) annars ska dom få ta mej runt på promenader.
 
Dessutom är dom snygga som helt vanliga sneakers till både klänning eller jeans!
 
 
 
 
 
 
 
 
Den här snygga stolen kom min pappa med härom dagen! Han hade målat den och satt på nytt tyg. Supersnygg eller hur?!
Den står just nu på Filippas rum
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag bege mej mot jobbet för en eftermiddag i statens tjänst men sedan har jag två lediga dagar då det ska tvättas och planeras packning!
 
 
 
Ha en fin lillördag
 
 
//PIllan


Snygga skor! Och stolen är ju bedårande fin, så personlig!
Tog mig själv till gymmet idag, det tog emot lite men så skönt efteråt.
/Lisa





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se