Vårfin även om våren verkar vänta....

 
 
 
 
 
Hej på er
 
Jag och Filippa har precis kommit hem efter inte mindre än tre pass ikväll!! Jippi vad härligt . Nu var de alla bara 30-minuters-pass men vi fick allt vi ville ha.
30 minuters styrka, 30 minuters puls (spinning) och sista halvtimman ägnades åt yoga. Halleluja
 
 
 
 
Nikki "tappade" vi efter vägen då hon skulle sova över hos en kompis för att i morgon åka på äventyrsbad, fatta uppspelt!! Så lycklig och jag är lika glad att hon får åka oh bada och att jag slipper följa !! Hahaha ni kanske vet att jag inte gillar badhus...?!
 
 
 
Ja den där våren drog i handbromsen och istället tog vintern nya tag för här har det snöat rejält i två dagar nu.... fast det är nästan som regn nu och faktiskt skulle det få regna rejält så snön försvinner! Vill ha bara gator och fast mark under fötterna nu!
 
Ja ja jag har i alla fall ått hem lite vårfint till garderoben. Blusar är min melodi och jag hittade två till bra pris hos Campadre. En trasparent med blommor och lite rynk och en annan i härligt ljusgrön färg med söt volang. Gillar sådana små detaljer som gör det lilla extra!
 
 
 
 
 
 Rynk både i ärmslut och nedtill är snyggt så tyget faller lite över då det är så tunnt material.
 
 
 
 
 
Väldigt ovanlig färg för att vara mej denna nästan mintgröna blus! Får en flachback från 80-tal och pastelliga kläder, eller hur?!
 
 
 
 
Nu ska jag blanda smoothie till mej och Filippa och sedan blir det Wahlgrens värld innan sängen ropar!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se