Det blev golf

 
 
 
 
 
 
Jo då jag lyckades beställa en taxi som hämtade oss på rätt adress och körde oss till rätt bana!
Det tog dock ganska lång tid att ta sig dit då det verkligen var bilköer i går eftermiddag!
 
 
 
Las Colinas som banan heter var otroligt fin och servicen perfekt. Jag säger bara omklädningsrummen..wow!
 
Nåväl kl 15.10 var det dags för oss att slå ut och sedan lätt att följa bilens tv-monitor med gps. Nu har iof A spelat här förut men jag och Nikki tyckte det var kul att kunna se banan innan man slår ut
 
 
 
 
 
 
 
Restaurangen och klubbhuset ligger fint mellan hål 1 och 18 och restaurangen höll verkligen bra klass! Snyggt och med en härlig meny!
 
 
 
 
 
 
Mitt lilla crew vid putting-greenen innan vi gav oss ut. 
Nikki hade lite ont i handen och spelade inte alls mycket. Hon är dessutom verkligen tålmodig som knappt klagar då hon är med oss så här flera timmar och jag tror detta var den svettigaste rundan ever för min del. Det bara rann i ansiktet hela tiden trots att det faktiskt fläktade skönt här uppe bland bergen.
 
Nikki fick en liten dipp efter 9 hål men då beställde vi snabbt en toast och pommes så lilla fröken kvicknade på sig och hennes vanliga glada humör kom tillbaka!
 
 
 
 
 
 
Otroligt vacker bana och ni skulle se villorna som byggs runt om....!
Snacka om hel-lyx, en sådan skulle man ha!
 
 
 
 
Bunkrar fanns det gott om
Trots detta var jag bara tvungen att kratta sand två gånger! Detta var ändå inte någon lysande dag rent poäng-mässigt men jag skyller alltid på något och denna gången skyller jag på värmen ;)
 
 
 
 
Vi var tillbaka hemma i lägenheten kl 20.00 och då släpade Nikki med sig pappa till poolen medans jag tog en iskall dusch, lade på en svalkande ansiktsmask, drog på AC på 20 grader och lade fötterna i högläge! Så Skönt!
 
 
 
Ha det så bra
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se