Fem i rad

 
 
 
 
 
Hallå på er, har det inte sprungit på och blivit fredag igen?!
När man har semester så är ju veckodagarna inte så noga men just fredag brukar man ändå hålla koll på
 
 
 
 
Jag är så fruktansvärt nöjd med mej själv att jag fått till gymmet hela fem dagar på raken, klapp på axeln där!
 
Dessutom yogat tre av mornarna och fått till nåt slags cardio på kvällen 4 av dagarna!
Jag är imponerad av mej själv måste jag säga, men jag lovade ju att denna veckan skulle gå i träningens tecken, hur varmt det än blev.
 
 
 
 
 
 
 
Kört mycket i gymmet, mest fria vikter och huvudsakligen överkropp. Men jag har avslutat mina pass med ett par övningar med trx
 
 
Gillar att köra lite pistols, rodd , och avslutande magövningar med redskapet!
 
 
 
 
Måste verkligen jobba tillbaka lite pump i mina klena biccar!
 
 
Känner mej som en räka.... även om jag nästan tar samma vikter som förr ser jag ändå klen ut.... :/
 
Pumpa pumpa!
 
 
 
 
 
Igår var jag med på ett cirkel-pass i gymmet och holy lord, det blev MYCKET överkropp även där, Bröst och axlar fick så dom teg....
Väl hemma tog jag en kort joggingtur och kastade mej sedan i vattnet, vilken känsla. Nu är det ju så varmt i vattnet men temperaturen fick ändå gå ner i den anstängda kroppen!
 
 
 
Idag ska familjen gå en gemensam golfrunda, får väl se om den här träningsvärkande kroppen går med på några golf-svingar ....?!
 
 
Fin fredag
 
//PIllan


Bra jobbat!

Svar: Tackar😃💕
Pernilla/Pillan

Bra jobbat! Ska försöka komma igång med träningen igen jag med :)

Svar: Ja det är ju så skönt!
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se