Mot poolen

 
 
Bikini och kaftan är vad man helst klär sig i heta dagar som dessa!
 
 
 
 
 
God morgon
 
Har precis fått frukost serverad och den består av frukt, yogurt, juice,kaffe och vatten! Måste verkligen vätska upp mej redan från start!
Dricker och dricker men känner ändå att det kanske inte blir tillräckligt..... 
Har även vätske-ersättning med för bästa effekt
 
 
 
Kikar på Nyhetsmorgon just nu och ser att den sk "Afrika-värmen" även når Sverige idag, den varmaste dagen på året väntas så fyll på med vätska även ni därhemma!
 
 
 
 
 
På väg mot poolen för en helt soft dag med bad och bus
 
 
Vi hänger där nere och bara tar det lungt. Går in under de varmaste timmarna för lunch och chill med läsning eller surf för att sedan vandra ner mot vatten-oasen igen!
 
 
Nikki och A ligger i vattnet i princip hela tiden! Jag hoppar i , simmar en längd, går upp duschar och lägger mej i solen igen (eller skuggan)
 
Tycker nästan poolen är för varm! DEn måste vara runt 30 grader så svalka är det inte riktigt tal om!
 
 
 
 
 
 
Nikki suktar efter att få hoppa i
 
 
 
 
 
Hon hoppar och dyker, står på händer och gör volter om och om som på repeat eller en hackig gammal lp-skiva ;)
 
 
 
Pool-life, the Best life!
 
 
 
Idag ska vi bada på förmiddagen och sedan bär det av mot golf-banan!
Ska bli spännande då A verkligen snackat upp banan vi ska gå, Las Colinas! Spännande också när vi ska ringa och boka en taxi..... min spanska är tämligen begränsad till gracias, cerveza, räkna till 10 och några mer korta fraser....!
 
Nåja jag tar med kameran så får vi se om det kanske dyker upp bilder från golfen eller nåt helt annat i morgon?!
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se