Nikki börjar andra klass

 
 
 
 
 
God morgon
 
Fick väcka en riktigt trött men lite pirrig tjej denna morgon! Idag var förska skoldagen och äntligen andra klass, det är tydligen något speciellt med detta...?
 
 
 
Nåja de är ju för söta gänget av tjejer som hänger i klassen för de verkligen bara sprang mot varandra och kramades och tjattrade då dom sågs igen! Stod sedan tryckta i en liten klunga och ville knappt släppa varandra...
 
Skolan har ett riktigt trevligt välkomnande med hög disco-musik, lärarna som kommer i parad med plakat med respektive klass och sedan samlas alla på idrottsplanen.
 
Här lämnade jag men jag vet att det brukar vara lite mer happenings med ballonguppsläpp osv
 
 
 
 
 
Nikki har själv "kittat" upp sig inför skolstart och köpte några olika outfits nere i Spanien på favorit-affären Zara
 
SÅ mycket fint och Nikki kunde vara där inne i timmar om hon fått.....
 
Härliga vida byxor i lite mjukt nästan mockatyg och snygg tischa, jackan är äldre från HM
 
 
 
 
 
 
 
I eftermiddag ska hon få klippa sig då det var helt fullbokat innan skolstart
 
Hon vill kapa en bit för hon gillar inte då håret blir tovigt..... så en bit ryker idag!
 
 
 
 
Jag ska fortsätta med ett rätt stort projket som jag drog igång igår, Nikkis rum. Det möbleras om, rensas, nya möbler etc etc
 
Så jag har det jag gör idag
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se