Skydd och Flytt

 
 
 
 
Morning!
 
 
Vaknade tidigt runt 06.30 och gick direkt upp på takterassen för lite styrkeövningar och yoga.
Så lungt och stilla och solen som stiger i horisonten! Varmt och behagligt och som sagt så väldigt tyst..... Ingen mer än jag vaken vid den tiden?
 
På kvällarna däremot är det full fart! Grannarnas barn (spanjorer) verkar kvickna till vid 21-tiden och då är det fullt ös!!
 
Nikki har påpekat det flera kvällar -Nu verkar barnen vaknat! hahahaha
 
Inte som den här kvälls-trötta familjen direkt
 
 
 
*************************************************************
 
 
 
 
Visar våra favoriter då det kommer till solskydd, eller det är mina favoriter till Nikki kanske man kan säga istället. Dessa två är helt perfekta på henne
 
Evy är som en mousse eller ni som en gång i tiden använde "hår-skum" kommer känna igen konsistensen! Man trycker ut en stor boll som sedan är smidig att smörja ut på huden och poff så har den smält in och kladdar inte. Helt perfekt för ett "blötdjur" som Nikki då det är väldigt vatten- resistent!
 
Den andra är Delials spray då den är så himla smidigt att bara spraya på utan att man egentligen behöver hålla på att smörja efter. Perfekt att spraya på under dagen
Ingen pump-spray utan istället med gas? som bara sveper över hela kroppen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kokos till mamman! Att jag är så galen i kokos alltså...men det vet ni sedan tidigare och jag älskar dessa små yogurt som inte finns hemma
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag blir det sista frukosten i denna lägenhet för under förmiddagen flyttar vi några kvarter bort. Ska bli skönt att komma närmare stranden!
Dessutom är den lägenheten lite större vilket passar bra för på söndag kommer det gäster!!
Wiiie så kul
 
 
 
 
 
 
Trevlig lördag
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se