TisdagsPillan

 
 
 
 
God kväll
 
 
Har precis landat här hemma efter ett svettigt aerobics-pass. Som vanligt härligt att få svettas och dansa en timma med skönaste gänget, hög på endorfiner!
 
 
Annars är mitt vanliga arbete igång igen och man kommer verkligen snabbt in i dom rutinerna. Känns knappt att man varit ledig i hela fem veckor!
Kollegorna är sig lika (eller förresten två hade blivit väldigt runda om magarna..... och det verkade inte vara för mycket grillmat ;) KUL och arbetsuppgifterna sitter i ryggraden så allt flyter på.
 
 
Ja det var väl egentligen bara att jag ville kika in och säga hej och lovar att jag ska försöka få till lite mer inspirerande inlägg framöver!! Promise, för när jag jobbar massor med förmiddagar så hinns det inte riktigt med, så många aktiviteter på eftermiddag/kväll så det är bättre då jag har en ledig förmiddag i min ensamhet!
 
 
I morn är det redan lill-lördag, härliga tider
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se