Torsdag, thaimassage och Plump

 
 
 
 
 
 
Ja här tar vi verkligen raska steg mot helgen! Bara en tidig morgon kvar sedan fyra dagars ledigt, skönt att starta lite soft efter semestern ;)
 
 
 
Som jag berättat tidigare så har ju mitt ben krånglat och visst gjorde Irene underverk och det är SÅ mycket bättre. Dock har jag ofta problem med min ländrygg och tänkt att jag ska ta hand om den lite bättre i höst med bland annat massage.
Därför hade jag en tid igår för Thai-massage . Halleluja moment på den timman kan jag lova!
Har ni aldrig fått en sådan massage så kan jag meddela att det inte är något för den blyga/pryda för den som utför massagen är liksom "all over you", det knådas och sträcks och tänjs med massörens kropp som verktyg. Armbågar , knän och händer och sedan typ tar dom dej i famnen och bänder dej hit och dit ;) Låter lite brutalt och detta är nog inte för alla men jag älskar det! Älskar verkligen hårda nypor när jag får massage och dessa thailändskor har verkligen rätta verktygen!
 
I morgon ska jag även tillbaka till Irene för en snabb check up och eventuell justering och sedan var det väl tusan om jag inte ska kunna svinga smärtfritt på lördag då årets viktigaste tävling går av stapeln! Gäller att vara på topp då vi ju ska försvara bucklan från i fjol!!
 
 
 
Ikväll har vi spelat Plump hela familjen..... Vi brukar spela kort ibland men tyvärr slutar det ganska ofta med sura miner och ibland även gråt....så blev det ikväll!
Kul att ha lite familjetid liksom.... :) Hmmmm
 
 
 
I morgon kör vi fredag vänner, då tar vi på oss gladaste leendet och skönaste humöret, eller hur!?
 
 
//PIllan
 


Vart går du på thaimassage?

Svar: I mejerihuset, Mon Thai!
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se