Let it snow

 
 
 
 
 
 
Fredag den 7december och idag faller snön här hos mej!
Min mysiga tröja från HM passar mao perfekt just idag!
 
Riktigt upplyftande och förhoppningsvis blir det nu en aning ljusare ute. Nu vill jag ha runt -5 grader och inget mer slaskande tack!
Ja ja det där är ju inget vi kan bestämma över men en liten önskan kan man väl få ha...
 
 
 
Jag ska snart iväg och jobba ett kortare eftermiddagspass då jag slutar så jag precis hinner hem till Idol-finalen. Vad tror ni? Hur går det? Tittar ni ens?
Jag tror på Kadiatou, har gillat henne från start men jag tycker Sebastian är nästan lika grym så det spelar egentligen ingen roll för mej. (Länge sedan en tjej vann dock...)
 
 
I morse var jag på spinning och trx vilket var riktigt härligt!
Kollade i min kalender och insåg att senast jag satt på spinning-cykeln var i slutet av oktober??! Herrejisses detta måste det bli ordning på igen.
 
 
 
 
 
Ha nu en fantastisk fredag
 
//PIllan


Snygg, den har jag med köpt 💜





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se