Lördag fram till jul....

 
 
 
 
 
 
God morgon och glad första advent!
 
 
Idag fick jag äntligen lite sovmorgon och klev faktiskt inte ur sängen förrän 08.30! Så himla skönt
 
 
 
Igår morse var det däremot någon som knackade på mej med orden - Idag är det första december och jag får öppna mina kalendrar! Tittar på klockan.... 05.15!?
Holy boly på en lördag liksom men det var bara att kliva upp för jag har väldigt svårt att somna om då jag blir väckt.
 
 
Nikki har några kalendrar, tv/radio, snällkalendern, Schleich-hästar och en chokladkalender. Den sistnämnda är det vi kikar på idag och som ni vet är jag ju inget jättefan av att man ska äta godis i tid och otid, men i december släpper jag tyvärr på dessa tyglar och minns min egen lycka med en choklad-kalender då jag var liten.
 
 
 
 
 
 
 
Nikki och Filippa har en varsin och dom är ju två godis-råttor fast dom är mina barn....
 
 
 
 
 
Denna choklad-kalender är fylld med populära chokladsorter som exempelvis Snickers, Bounty, Milkyway och Mars. Jag är ju inte alls någon choklad-älskare så vissa av dessa sorter har jag aldrig ens smakat! Men Bounty som gömde sig i lucka nr 1 har jag allt provat, ni vet jag och kokos liksom!!
 
Nåväl här kör vi alltså lördgag ända fram till jul, någon fler som gör det?? #tandläkarensskräck
 
 
 
Nikkis favoritkalender är annars den med Schleich-hästarna då dessa "figurer" nu är nr 1 här hemma! Det byggs stall och donas med dom här plast-djuren dagarna i ända!
 
 
Ps. Som ni kanske ser är hon sminkad på bilderna...inget hon har till vardags utan här har hon stått framför spegeln och exprimenterat lite för sig själv på sin lediga lördag.
 
 
//PIllan


Klart flickan måste få leka med smink. Många tycker det är roligt. Jag med.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se