Måndag och har jag blivit senil?

 
 
 
 
God morgon nya veckan
 
 
Har inte alls sovit bra inatt... tog en evighet att somna (jag somnar annars inom typ 4 minuter) och sedan har jag vaknat flera gånger under natten!
Ingen bra start på den här veckan med andra ord...
 
 
 
Har dock startat med en god frukost, smoothie och hårdmackor med äggröra. Detta är Nikkis favorit och jag gillar det med. Sedan hann jag yoga i 15 minuter innan julkalendern startade, skönt för jag kände mej riktigt stel efter den natten.
 
 
Igår kom jag på en jättebra (tror jag) julklapp att köpa till Filippa MEN nu kan jag för mitt liv inte minnas vad det var??! Alltså mitt minne har blivit så dåligt under senaste tiden!
Jag fattar inte.... jag som annars är grym på att minnas namn och blixtsnabb i tanken är helt seg och huvudet är inte alls sig likt
Tror seriöst att det är hjärnan som börjar sitt sakta förfall (fast i mitt fall verkar det gå i rasande fart) Blir riktigt orolig på riktigt, kommer jag att vara helt senil när jag passerar 50 och inte ens minnas mina nämaste?
 
 
 
Ska dra iväg till gymmet och se om iaf muskelminnet är på plats!
 
 
///PIllan


Jobbigt att du inte sovit så bra, hoppas du får en bättre natt inatt :)

Svar: Tack😘
Pernilla/Pillan

haha jag dör:) får ett gott skratt men jag känner igen mig där,är rädd att jag hamnat i ngt klimakterie också,KRAM

Svar: Ja fy fasen alltså😩🙄
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se