Hjärtligt mys

 
 
 
Alla ♥ Dag!
 
 
 
Stor kram på er som kikar in här hos mej, hoppas ni alla haft en mysig dag!
 
 
 
Jag startade redan 02.00 i natt.... Klev upp för att följa damernas slalom men det meddelades att det blivit uppskjutet 30 minuter. Nja det var ju curling som jag tittade på medans jag väntade.
 
Efter 30 minuter blev beskedet att racet flyttats ytterligare en timma. Hmmm försökte knipa ihop ögonen en stund där i soffan. När ytterligare 60 minuter passerat så var beskedet,Instäällt!!
 
Jamen fatta då skulle jag ju typ upp för jobb strax före 05 så det blev att snabbt försöka kalla på John Blund...gick sisådär så därför har min dag varit aningen zzzzzömnig!
 
 
 
 
 
 
 
 
A ringde och undrade om vi skulle gå ut och äta men jag kände att nej det orkar jag inte så istället dukade vi fram lite plock-mat här hemma.
Vi älskar plock och det behövs inte så mycket för att man ska bli belåten.
 
 
Vi hade lax, nån skinka, skagenröra, lite ost, kex, melon, crustader fyllda med svampstuvning och ädelost plus lite stekt chili-halloumi.
Till detta drack vi.....lättdryck!
 
Luktar jag på nåt med alkohol trillar jag av pinn känner jag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu har A och Nikki gått ut med stjärnkikaren i högsta hugg för att inspektera himmlen. Hon är så faschinerad av rymden som dom även börjat arbeta med i skolan nu. Hon säger till och med att hon ska arbeta med rymden då hon blir stor, tja varför inte ?!
 
 
 
Ha en mysig kväll
 
 
//PIllan


Plockmat måste ju vara ett av de bättre påfunden! Det är galet mysigt att få sitta och pilla och vid varje munsbit få välja vad man är sugen på. Bra val en kväll som denna :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se