Lugn och skön hemmahelg!

 
 
 
 
 
God morgon söndag
 
Här har vi varit uppe och "kört" både storslalom och herr-stafett till morgonen men det gick ju inget vidare.... Nä detta verkar onekligen vara tjejernas år vilket känns helt rätt i tiden, eller hur?!!
 
 
Nåja herrarna ska få en chans till idag då det vankas skidskytte....
 
 
 
Annars har vi en otroligt skön helg på hemmaplan utan något inbokat. I fredags var A och Nikki på middagsklubb då jag jobbade. Trist att missa men så är det ibland!
 
 
Gårdagen ägnades åt OS på tv:n, kompis-lek för Nikki och jag själv hann med en sväng till gymmet. På kvällen dukade vi upp pizza-afton innan Mellon.
Spontanbesök av vänner så vi öppnade en till flaska rött och kikade på den väldigt dåliga deltävlingen från Malmö.... Inget bidrag som föll mej i smaken, dock har den där Cuba Libre fastnat på hjärnan... ?!
 
 
 
 
 
 
Så gott med hemmagjord pizza och ett glas rött
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag dra på mej kläderna och sticka ut på en prommenad. Måste få lite frisk luft innan jag parkerar i soffan igen.
Kvällen ägnas åt dubbla tränings-pass!
 
 
Skön söndag
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se