TisdagsTips

 
 
 
 
Jamen hej på er
 
Här snurrar dagarna på i väldans fart och jag vet inte riktigt vad jag gör då jag inte jobbar eller tränar!?
Det går liksom i ett känns det som...dessutom är jag så trött då vi har det stressigt på jobbet denna riktigt vintriga period!
 
 
 
Nåväl ett litet tips hinner jag allt slänga in här
 
Ni vet min älskan till chips, det kan man kanske inte tro då jag annars alltid tjatar om nyttigheter mest men just chips kan jag inte leva utan :)
 
Har tidigare tipsat om Estrellas linschips och nu har även OLW hängt på "trenden"! Dessa är lite tunnare än Estrellas och finräfflade så man kanske uppfattar dem lite mer lik vanliga chips...
Anyway jag gillar tänket, att även snacks kan göras aningen nyttigare. Eller nyttigt är det ju inte direkt men bra mycket bättre än orginal-snacksen!
 
Perfekt att varva för en nörd som mej som annars har en tendens att få i mej allt för mycket, fett och salt på en gång ... :/
 
 
 
 
 
Dessa med smak av Ramslök och Gräddfil smakade väldigt gott och mitt snacks-behov blev tillfredsställt, så två tummar upp!
 
 
 
 
 
 
 
 
Tisdag..ja ni vet vad det betyder - AEROBICS
Så nu får jag tagga till och rycka upp mej ur min sömnighet!
 
 
 
//PIllan


Åt dessa i lördags och gillade!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se