Vilken fredag ~ Vinstregn

 
 
 
 
 
Jippi vilken härlig start på denna fredag!
 
 
 
Var själklart uppe och följde damernas slalom och inför andra åket ligger svenskorna 6, 3 och 2! Att Schiffrin dessutom "bara" låg fyra öpnnade verkligen upp för något stort för Sverige!
 
 
Alltså jag kunde inte sitta stilla då Frida körde och sedan fick stå i målområdet för att invänta Holdeners sista åk... Frida lyckas knipa guldet med 5 hundradelar!!!
 
Äntligen var marginalerna på hennes sida och då det verkligen gällde lyckas knipa den ädlaste valören på medaljen G U L D!!!
Så välförtjänt
 
 
 
Efter detta trippade jag som på moln och nästan sprang in på morgonens spinning!
 
Härlig start!
 
 
 
 
 
Inte bara Sverige som lyckas vinna utan även jag har haft turen på min sida i ännu en tävling på Instagram!
 
 
Det var härliga @carinalundh73 som hade en tävling i samarbete med Washologi , KLICK där vinsten var ett tvättmedelset för sportkläderna.
 
Jag vann tvättmedlet, mjukmedlet och linnevattnet där du kan tvätta helt rent vid 30 grader vilket ju är toppen för dina träningskläder.
Doften är helt ljuvlig och produkterna är tllverkade i Sverige!
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag omfamna denna fredag och efter kvällens arbetspass tar jag långhelg!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se