Yoga - Tips

 
 
 
 
 
 
Här har ni en bloggerska som är sjöblöt i svett....
 
Pju det har kommit massor med snö inatt och det blåser för fullt och eftersom A är bortrest så var det bara att kavla upp ärmarna! Herrejisses som jag skrivit tidigare så har vi en STOR gård och en lång uppfart till huset. Snön är bly-tung då det bara är runt nollan i temperatur. Jag skottar och det blåser typ tillbaka i ansiktet... Är helt slut nu kan jag lova.
 
 
Men nu ska jag i alla fall djupandas och köra yoga med en favorit nämligen Adriene! Hon har massor med gratis pass att köra på youtube och det finns pass för alla. Just nu har hon även en 30 dagars kurs med nya klasser varje dag med olika fokus-områden.
 
 
Adrienes egen hemsida hittar du här KLICK och hennes Youtube-kanal här KLICK
 
 
 
 
 
Ha det så bra
 
//PIllan


Ohh skönt det där såg ut





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se