Förlåt för min frånvaro

 
 
 
 
Hej på er
 
 
Ja nu har det plötsligt gått två dagar sedan jag kikade in här.... Det har gått i ett med jobb och så blev det nåt knas med min kamera i går då jag skulle bjuda på lite boktips! Tror jag fixat den nu så håll ut tips kommer :) jag är inne i en riktig läsarperiod nu och bara spänning står på schemat. Älskar´t
 
 
 
Perfekt också nu när vädret är som det är! Blev en kort stund av utelivs-väder för idag har vi storm och det "kräk-snöar" på tvären. Man vill inte alls gå utanför dörren och försöka sopa av bilen i motvind liksom....
På jobbet har det heller inte varit så uppåt kan jag lova. Stackars resenärer idag då knappt ett tåg har kunnat rulla. Det har varit nedrivna/nedblåsta kontaktledningar, urspårade lok och annat tjafs som satte stopp för all trafik!
 
 
Ut måste jag dock en gång till idag för tisdag innebär ju såklart aerobics men det är jag laddad för!
 
 
 
Ha det så bra
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se