Nu kör vi, sista veckan i Januari!

 
 
 
God morgon måndag
 
 
 
Usch vaknade till ett kallt hus så nu eldar jag i gjutjärnskaminen som vi har i köket! Det är inte speciellt kallt utomhus men det är problem med våran värme-pump.... Vi vet vad felet är men nu är det ju de där med att få hit en rörmokare...kan ta sin tid.
Under tiden får jag alltså elda för att få upp värmen.
 
 
 
Dock ska jag strax åka till Susanne för att njuta av månadens härlighet, nämligen ansiktsbehandling! Ska bli så skönt och älskar då mitt face blir rent ända in bakom porerna!
Det är min lyx att gå till henne en gång i månaden.
 
 
 
 
 
 
 
I går eftermiddag då badkalaset var avklarat så var vi ett stort gäng som möttes upp för en gemensam söndagsmiddag på en restaurang. Vi var hela 11 personer och det skulle planeras lite inför en gemensam resa som sker i början av maj!
 
 
Vi smaskade burgare och tex-mex och alla var nöjda och mätta!
 
Det här var lite av "sista måltiden" för killarna i gänget för i dag har dom invägning och kör precis som ifjol en vikttävling ända fram till avresan. Den som går ner procentuellt mest i vikt vinner en pott på typ 3000 kr!
 
Så nu ska jag  svälta A riktig i tre månader, mohahahahaha!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu önskar jag dej en fin start på veckan som bara har några dagar kvar av Januari...det har gått fort eller hur?!
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se