Rutiner och klappar

 
 
 
 
 
 
 
God morgon
 
Idag har jag slut på min ledighet och ska ropa Hej till mina kollegor igen! Dessutom får vi en ny kollega som jag ska introducera för jobbet ;)
 
 
Ska bli riktigt skönt att återgå till rutiner igen och jag startade igår med god hälsosam mat och träning. Gjorde en soppa på jordärtskocka ( så gott ) till lunch och middagen blev ugnsstekt röding. Kroppen jublar av detta. Följde upp med löpband och styrka.... hade tänkt gå på spinning men det var fullbokat.... otippat i början av året ehhh NOPE!
 
 
 
Eftersom jag inte får några klappar ( det får jag visst för några kan ändå inte hålla sig från att handla.... tex fick jag flera presentkort på Dormys - golf, pengar och lite småsaker ) tänkte jag visa några av Filippas klappar i stället!
 
 
 
 
 

Precis vad jag skulle vilja ha är en silkig morgonrock och det fick hon, tillsammans med en blingad sovmask!
 
Parfymer fick hon ett par av bland annat Shakiras Love Rock
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Av "sin" Hugo fick hon den här snygga väskan från Moschiono
 
Filippa och Hugo hade varit ute och shoppat i Stockholm då hon sett en tjej med denna på axeln, sagt att hon tyckte den var snygg och det snappade han tydligen upp! Vilken kille va?!
 
 
 
 
 
 
 
Då jag lagt beslag på hennes förra klocka.... fick hon en ny med matchande armband. Ingen Rolex direkt men riktigt snygg tycker jag!
 
 
 
 
 
 
 
 
Här hos oss har det blivit en liten köldknäpp inatt och termometern visar -17 grader! Får se om jag vågar mej på en prommenad innan jobbet....
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se