Tur-gumma igen!

 
 
 
 
 
 
9 januari
 
Ja tänk att nu är det härliga jullovet över och Nikki har precis studsat iväg till skolan! Hon har verkligen haft några sköna lediga veckor med massor med snö och utelek, precis som det ska vara. Filppa och hennes Hugo har även dom varit här och hälsat på i några dagar men idag styr dom kosan söderut för att påbörja sin sista termin på skolan, helt otroligt så snabbt det går...!
 
 
 
 
Jag har haft turen att vinna en finfin blus med linne från Ajlajki i Angelicas julkalender!
 
Har haft riktigt bra utdelning i tävlingar både på bloggar och Instagram genom åren ;) Detta är alltså min senaste vinst och jag är väldigt glad öer denna!
 
 
 
Så fin blus som passar både till vardag och fest!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja här ser ni den fina blusen på. Den är transparent och under medföljer ett silkigt skönt linne. Uppsättningen finns även i svart men jag valde grått då min garderob annars har en tendens att svämma över lite av svarta plagg.... Här hittar ni deras hemsida med massor av finheter KLICK
 
 
 
 
 
Då jag jobbat hela helgen så har jag turen att vara ledig idag!
jag ska till optikern och göra en synundersökning och beställa lite nya linser under förmiddagen. Sedan är det ju tsdag och det betyder att ikväll kör jag igång mina klasser i aerobics igen, shake your booty!!
 
 
 
//PIllan


Vad roligt att du vann! Jag har inte lika tur, men ibland händer det. ;) Det var verkligen en fin blus.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se