Underbar vinterdag

 
 
 
Här kör vi full fart nedför backen!
 
 
 
 
 
Yes en helt amazing vinterdag med strålande sol, pulka-backen och varm choklad hade jag och mini igår. Sådana dagar tackar jag inte nej till!
 
 
Både jag och Nikki swischade på åkmadrassen tills vi var helt slut och snö-blöta båda två. Härligt med frisk luft och solen värmde nog en aning i alla fall
Perfekt med ute-lek så man får lite motion samtidigt, för att springa upp för backen tar på de mest vältränade ben till slut, jag lovar!
 
 
 
 
 
 
Snön är kall och inte alls kram-snö så därför blev det rejäl fart på madrassen
 
 
 
 
 
Varm choklad ur termos är något alldeles extra. Doften är till och med annorlunda mot för när man dricker inomhus!?
 
Vi kör på Nick sockerfria som vi båda gillar jättemycket!
 
 
 
 
 
Solen i ögonen och mini var så rödblommig och fin då vi landade hemma igen
 
 
 
 
 
En magisk dag och solen är minsann uppe mycket längre nu, den dyker inte förrän strax efter 16, nu går vi mot ljusare tider!
 
 
 
 
 
Väl hemma lagade jag fläskfilé med svampsås och till efterrätt blandade vinbär med grädde. C-vitamin kan man inte få för mycket av i januari månad! Inte grädde heller..... ;)
 
 
Idag har vi helt andra aktiviteter på schemat nämligen badkalas, så idag blir det baddräkt på!
 
 
//PIllan


Ser ut att ha varit en härlig dag :-D Och ja, det ÄR nåt speciellt med varm choklad utomhus :-)

tack för att ni kom ❤️

Svar: Tack själv !
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se