En dag kvar....

 
 
 
 
 
God morgon härliga fredag
 
 
Det ser faktiskt ut som det kan ha regnat en skvätt inatt för min altan är lite fuktig, så jag hoppas gräset fått några droppar.  Den är inte vacker den där "mattan" som ska vara grön men har antagit en helt annan färg... Typ mer som en ovattnad gräsatta på Kreta i mitten av juli!
 
Nåja nöjd som slipper springa runt med klipparen hela tiden 
 
 
 
Idag mina vänner är det bara jobb i eftermiddag sedan är det äntligen min tur att skrika semester!! Wiii
Dock är kommande vecka egentligen en tjänstledig sådan men va tusan, ledigt som ledigt 5 veckor! Say What
 
 
 
För Nikki har den här överskriften en helt annan betydelse..... En dag kvar...
Kvar till födelsedag! 8 år fyller det lilla livet♥
 
 
För 8 år sedan jobbade jag också kväll och hade sedan tre till pass innan jag skulle ha en veckas ledigt innan "nedsläpp"...så bidde det inte då lilla fröken kom 10 dagar tidigare än beräknat!
 
 
 
 
En smoothie med smak av pina colada svalkar fint i värmen!
 
 
 
 
 
Så därför har jag en lång lista att ta med till ICA och sedan massor med fix här hemma innan jag kliver in på jobbet för sista gången på ett tag
 
 
Ha en fin-fin fredag
 
 
//PIllan


Åh så smarrigt 😍😍





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se