God morgon måndag

 
 
 
 
 
Måndag 9 juli
 
 
Här vaknade vi upp till regn, det var inte igår! Perfekt då jag klippte gräsmattan igår kväll.
Herrejisses så torrt det är! Tror dessvärre inte att den lilla regnmängden som kommer nu gör någon större skillnad....
Fast vet ni vad jag tycker.... skit samma! Har aldrig behövt klippa gräset mer sällan än den här sommaren, gräset växer knappt! 
 
 
 
Önskade mej ju en dag på stranden igår och det var precis vad jag fick!
Nikki och jag intog playan och där blev vi liggandes i flera timmar. Mini badade för fullt medans jag slappade i brasse-stolen, så skönt!
Ser på vädret att det finns hopp om flera sådana dagar.
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittade massor med blåbär i frysen som genast fick bli riktigt mörkt lila smoothies till våran frukost. Vitaminer i massor.
 
Nygrädade croissanter är ju baraa SÅ gott ibland (eller egentligen varje dag men det blir det icke) plus jordgubbar. Gäller att frossa i det röda guldet medans tid är!
 
 
 
 
 
 
Lila mustasch på Nikki
 
Blåbär, banan och kokosmjölk var ingredienserna
 
 
 
 
 
 
A är hemma igen från sin tripp och jobbar som vanligt denna veckan, jag jobbar också på som vanligt.
Nikki vill inte gå på fritids så vi får ta till nån "nödlösning"....
Filippa däremot ska strax hoppa in i bilen för att brumma ner till Stockholm och kolla på fotboll.
Hammarby - Östersund och trots att vi Norrlänningar gärna hejjar på Östersund så är Filippa en inbiten Bajen-fan....det är sen gammalt!
 
 
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se