Golf och bad på repeat!

 
 
 
 
Hej på er
 
Som ni märker uppdateras inte bloggen alls flitigt just nu.....
Visste att det skulle bli såhär den här veckan och jag kan meddela att hemmet inte heller har uppdaterats senaste veckan! Ser ut som nån slängt in en bomb här....?!
Vi kommer hem sent på kvällen och drar iväg tidigt nästa morgon igen så allt annat än golf, bad och trevligt umgänge får vänta!
 
 
 
Jag har nu spelat tre dagar (hade vilodag i onsdags) Jag och A lyckades knipa en tredjeplats i tisdags då vi spelade par! Jättekul men det är verkligen tufft...!
Man skulle nog knapast tänka på att spela om det inte var just golfveckan, för att gå där i gassande sol och drygt 30 grader tar verkligen på krafterna
Vi har åkt direkt hem och slängt oss i badet varje dag vilket ju är bara så skönt!!
 
 
Idag är det par-tävling igen och det var meningen att jag skulle vara spelledig men nu blev det lite hastigt bestämt att jag ska gå med våran kompis Bosse.
Vi har aldrig spelat tillsammans så det ska bli jättekul! Spelformen är Irish greensome då båda slår ut sina bollar, sedan byter man boll - slår ett till slag och därefter bestämmer man vilken boll som ska fortsätta vara i spel. Det är jätteroligt och jag hoppas vi fixar det skapligt i alla fall 
 
A går för vinst med sin spelpartner idag så vi får väl se hur dagen blir !? :)
 
 
 
Inatt sover vi i alla fall kvar nere på herrgården och ikväll blir det fransk afton på verandan!
 
 
 
Ha det toppen i värmen
 
//PIllan


Så mysigt!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se