Semester ....startar nu!

 
 
 
 
 
Yes nu börjar min fyra veckor långa semester ...jo för förra veckan var ju en tjänstledig sådan! Den som spar han har eller typ ;)
Många som återvänder till jobbet idag gissar jag men inte jag!
 
 
 
Var på vippen att somna redan strax efter 20 igår men lyckades komma in i andra andningen och såg Jagad med Harrison Ford för femtielfte gången fram till midnatt. Herrejisses jag vet ju precis hur den slutar men ändå blev jag sittande och vet ni vad, jag klappade mej själv på axeln. -Det gjorde du bra Pillan! och inget jobb att kliva upp till i morgon heller
 
Däremot klev jag upp tidigt ändå och startade min dag med yoga på altanen. Oh lord min kropp liknade mer ett kyskåp efter förra veckans alla golfsvingar, snacka om att stelna till! Mycket välbehövligt att få tänja lite i musklerna igen.
Efter lunch blev det en sväng till gymmet. Har bestämt att denna veckan ska gå i träningens tecken. Det får vara hur varmt det vill men träna det ska jag! Svetten riktigt rann om mej efter bara fem minuter men lika skönt ändå.
 
 
Väl hemma togs det en kall dusch och sedan la jag mej i skuggan och lyssnade på Frida Hansdotters sommarprat. Riktigt bra och stundtals gripande!
Jag har lyssnat på en handfull prat och alla har varit bra. Bianca Ingrosso, Victoria Silvstedt, Ebbas pappa Stefan, Jonas Waltenius (vilken kämpe). Rekommenderar samtliga!
Har ett gäng till men jag ska spara några till kommande veckor då vi reser till Spanien igen! Nästan två veckor blir vi borta och jag börjar längta nu!
 
 
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se