Vänner på middag och loppisresultat

 
 
 
 
 
Igår spontanbjöd vi över vänner för grill, vin, bad och umgänge
 
När köttet skulle läggas på grillen började molnen hopa sig och lagom till servering small det och blixtrade samtidigt så det var bara att flytta inomhus!
Regnet ösde ner men det var riktigt mysigt att sitta inne och höra regnet smattra. När middagen var avklarad hade även ovädret dragit förbi och det blev ännu en magisk kväll. Halva gänget drog iväg med båten för fiske och bad medans jag Filippa och Jenny stannade hemma och surrade och tömde vinflaskan!
 
 
 
Gårdagen var det ju även första dagen på våran två-dagars loppis!
Massor med folk i farten och mina affärer gick riktigt bra! Fick massvis sålt, ja såpass att jag fick fylla på med mer idag. Dessvärre var det glesare med besökare idag men jag var ändå nöjd då det mesta försvann.
Visst har jag en del kvar men det ska jag skänka bort för tillbaka in i mina skåp kommer det inte!
 
 
Nu väntar två lediga dagar för mig (har ju varit ledig helgen också men eftersom loppisen tog hela dagarna så känns det som riktigt ledigt först nu). I morgon blir det stranden för mej Nikki och Filippa. Nu ska det packas en riiktigt stor matsäck och läsning och verkligen bli en heldag!
 
 
 
Nu lovar jag att jag ska bada också :)
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se