Vinklubb och VM-feber

 
 
 
Söndag
 
Lite dagen-efter-känsla med en aning bitter smak i munnen....
 
 
Igår hade jag delar av härliga vinklubben över för att umgås och titta på Sverige-matchen såklart.
Det har varit så mycket under juni med student, flytt, midsommar etc så att jag skulle planera för Vinklubb har liksom fått stått åt sidan.... Trist då jag dessutom brukar tjata på dom andra att vi måste hinna trycka in nån träff under sommaren för det är ju så härligt!
 
Nåväl den här helgen är A bortrest och lite spontant i mitten på veckan skickade jag ut om någon av tjejerna kunde tänka sig en vinklubb som startade redan på eftermiddagen med drinkar och uppladdning för match. Det blev napp och det var bara två som inte kunde!
 
 
Så vid 14-tiden igår trillade damerna in här och vi sippade Aperol i solen och lagom till matchstart var vi varma i kläderna och peppade! :)
 
 
 
 
Sommar, aperol spitz och vänner!
 
 
 
 
 
 
Ja ni ser ju, tokladdade
 
Jenny kom en stund in i matchen så hon är tyvärr inte med på bild
 
 
 
 
 
 
Halvlek
 
 
Vi har fortfarande humöret uppe och lapar lite sol och snackar Sverige-taktik..... he he eller typ!
 
 
 
 
 
 
Ja sen vet vi ju alla hur det gick och jag kan lova att det var ett gäng "avslagna" damer där framför tv:n.....
 
 
Vi var trots detta överens om att England var det bättre laget och när jag ställde fram denna nutella-glasstårta så blev det glada miner igen!!
 
 
 
 
 
 
Skål tjejer och tack för en väl kämpad matc.... vinklubb!
 
 
 
 
 
Idag hoppas jag på massor med sol och förhoppningsvis kanske några timmar på stranden! Har inte hunnit med en enda dag på playan så det känns som hög tid!
 
 
 
Skön söndag på er
 
//PIllan


Supertrevligt ni verkar ha det😊nu till din byxdress, så fin. Vart kan man hitta den?
MvhMarie

Svar: Ja den finns på HM!
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se