FinFin Fredag!

 
 
 
 
Yes äntligen kom solen och värmen tillbaka till mej igen, Tackar!
 
 
 
Jag jobbade förmiddag men sedan blev det swisch hem och njuta på altanen...ja ja gräsmattan fick sig en avrivning också, kan liksom inte slappna av förrän allt är tip top, sån e jag!
 
 
Älskar vår stora altan med den fantastsika utsikten över vattnet och jag är så nöjd att jag har möjligheten att få sitta här ute och bara mysa och helst då i varmt väder.
 
 
Den här utemöbeln är snart ett helt kapitel för sig... Hur många år har jag inte sagt att i år ska vi skaffa en ny men lik förb... står den här gamla kvar?
Saken är den att möbeln är superskön att sitta i med stolarna som går att fälla tillbaka efter man ätit och jag har i ärlighetens namn inte hittat någon som riktigt fallit mej i smaken. Eller jo det har jag kanske men dessa har varit i en prisklass långt över vad jag är beredd att lägga.... 
 
 
Nä nu har jag tills vidare investerat i en ny stor matta och köpt en stor linneduk för att piffa upp den gamla trotjänaren istället ;)
 
 
 
 
 
 
Däckstolarna älskar jag, här sitter jag ofta och gärna och jag har alltid gillat den här modellen. Är ett stort fan av lite New England-style under sommaren!
 
 
 
 
 
Ja här har ni den gamla möbeln som får stå kvar ett tag till....
 
Mattan är som sagt ny och den hittade jag här KLICK
 
 
 
 
 
 
Den här lilla damen har jag barnvaktat hela eftermiddagen, eller det är suveräna" babysittern" Nikki som fixat det mesta... jag har mest servat med glass och mat sedan har Nikki underhållit Tilda i flera timmar och jag gissar att hon somnar sött ikväll!
 
 
 
 
 
 
 
 
I morgon bitti ska jag och A spela årets första golftävling tillsammans. Två manna scramble och det ska verkligen bli kul och trevligt (hoppas jag...) Vi har turen att gå i en boll med vänner, tummen upp!
 
 
 
Direkt efteråt är vi bjudna på årets badminton-fest hos vännerna Carina och Nicke så i morgon blir det en riktigt aktiv lördag, me like!!!
 
 
 
//PIllan


Vilka fina däckstolar!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se